Drobečková navigace

Profil > Souvisejicí služby

Souvisejicí služby

Audit a daňové poradenství Obchodní právo

Efekt DC, s.r.o. – auditorská firma Ing. Milada Adášková 
Ing. Pavel Kriegsman – daňový poradce, č. op. 925 
Ing. Jana Škorpilová – auditor, č. op. 814 
Ing. Lukáš Berný – auditor, č. op. 1304

JUDr. Hana Hýžďalová ČAK1722 
   
Dále spolupracujeme s:  

PricewaterhouseCoopers Audit, s.r.o. 
BDO Audit s.r.o. 
Rödl & Partner Audit, s.r.o.

 
   

Finanční poradenství

Chcete se zdokonalit v orientaci v účetních výkazech? Rádi byste se zeptali na to jak je číst, ale nemáte koho? Chtěli byste poradit jaké financování aktiv je pro Vás nejvýhodnější? Jste ve ztrátě a potřebujete poradit jak zlepšit výsledek hospodaření firmy?  Nebo jen chcete znát názor někoho třetího?

Nejen pro Vás nově poskytujeme školení Orientace a čtení v účetních výkazech, přátelskou a snadnou metodou a další školení z účetní oblasti uzpůsobená pro majitele, jednatele a finanční ředitele malých a středních firem. Dále také poskytujeme poradenskou činnost v oblasti optimalizace nákladů, optimalizace firemních procesů v návaznosti na poměr výkon/zisk, finanční analýzu a v neposlední řadě například posouzení bonity odběratelů.

Pro klienty D.U.K.H&C jsou tyto služby zdarma.
Pro externí zájemce je první konzultace zdarma a případné další dle dohody.

V případě zájmu nás kontaktujte 

 

 

Human resources (HR)

Potřebujete poradit jak nejlépe vzdělávat své zaměstnance, zda je vhodné je vzdělávat v hard nebo soft skills?
Hledáte nové zaměstnance a nevíte kde hledat nebo potřebujete poradit s jejich výběrem nebo s personálním plánováním?

Nově Vám nabízíme možnost konzultací v oblasti HR a školení soft skills nejen pro zaměstnance, ale také pro majitele a jednatele firem, kteří se chtějí zdokonalit ve vedení lidí, jak efektivně předávat vědomosti a motivovat kolegy i sebe sama, efektivní metody plánování času, jaké metody jsou nejlepší pro rozvoj právě Vašich zaměstnanců.

Pro klienty D.U.K.H&C jsou tyto služby zdarma.
Pro externí zájemce je první konzultace vždy zdarma a v případě zájmu je cena stanovena dle dohody.

V případě zájmu nás kontaktujte

 

 

Software

Zaúčtování dokladů pro potřeby výstupů podvojného účetnictví i daňové evidence probíhá v systému Pohoda od společnosti Stormware, který naše společnost vlastní.

Dále pracujeme se systémem Twist Inspire od společnosti Beep, především přes vzdálené přístupy. Twist Inspire je systém pro řízení podnikových procesů obsahující i účetní modul. Díky práci online mohou být informace zpracovány rychleji a poskytují účetní výstupy v reálném čase.

„Jako softwarová firma vyvíjíme a implementujeme informační systémy. S paní Hýblerovou a ostatními dámami z D.U.K.H&C dlouhodobě spolupracujeme na úspěšných projektech. U největších zákazníků D.U.K.H&C provozujeme on-line účtování v našem TWIST INSPIRE přes vzdálená připojení přímo v datech zákazníků. Spolupráce se všemi dámami z D.U.K.H&C byla vždy profesionální a velmi příjemná. D.U.K.H&C doporučujeme všem našim zákazníkům.”

Milan Ehrenberger, ředitel  Beep, s.r.o.

 

Pro zpracování přiznání daní využíváme program Daňová kancelář od společnosti Atlas consulting.

Pro vedení mzdové agendy jsme zvolili program OK mzdy od společnosti OK system. Kritérii pro výběr účetních systémů byla kvalitní struktura, rychlá a přesná hot-line a uživatelsky příjemné prostředí.

V červnu 2014 jsme inovovali mzdový systém, kvůli požadavkům našeho VIP klienta, který zaměstnává pracovníky z EU i třetích zemí a zároveň má pobočky na mnoha místech světa. Podmínkou inovace byl požadavek na výstupy výplatních pásek v cizí měně pro zahraniční pracovníky a také možnost rozdělní exportovaných příkazů k úhradě z devizových účtů a korunových účtů. Změna obsahovala nastavení přepočtu čisté mzdy na cizí měnu, přepočet zahraničního pojištění, nastavení médií pro export příkazů k úhradě a také nestandardní měsíční a roční výstupy pro zahraniční pracovníky. Přestože byl tento požadavek velmi speciální, rozhodl se OK system, že změny zařadí do běžně dostupné databáze jako rozšíření možností mzdového systému. Velmi nás těší, že můžeme spolupracovat s ochotnými a zkušenými lidmi z OK system díky kterým jsme náročné změny zvládly na výbornou. Děkujeme všem, kteří se podíleli na vývoji a testování a těšíme se na další spolupráci.

Tým D.U.K.H&C

Jako jediní také poskytujeme klientům službu Manažer datových schránek, která umožňuje spravovat datové schránky pro potřeby účetních, daňových a mzdových výstupů. Tento software jsme zakoupili v reakci na novelu zákona o DPH pro rok 2014, která předepisuje zasílat daňová přiznání, hlášení, jejich přílohy a přihlášení k registraci či oznámení o změně registračních údajů výhradně přes datové schránky.

Koupě tohoto systému pro nás byla opravdu užitečná. Hlavně z důvodu možnosti hromadně spravovat datové schránky bez nutnosti se do každé jednotlivě přihlašovat přes internetový prohlížeč. Zdánlivě jednoduchý krok vedl k ulehčení provozu a možnosti nabídnout klientům o jednu starost méně.

Tým D.U.K.H&C

 

 

Menu

Napište nám

Vámi zadané osobní údaje budeme zpracovávat my a to pro možnost vám odpovědět. Bližší informace naleznete v zásadách zpracování osobních údajů.